Jag har stött på bägge konstruktionerna, bla på äldre BMW byglade man ihop trådarna om man tex"Jag provade bygla inne i dom oranga kontakterna"
Min Audi 100 har ingen slitagevarnare så jag kan ju inte svära på hur det är på din bil men på de flesta bilar brukar lampan tändas när kretsen sluts. Dvs den inbyggda kontakten i belägget får kontakt mot bromsskivan.
Ja grattis då och bra jobbat . Måste kännas bra att ha fått rull på veteranen. Såg ju bra ut med CO-värdet också! Jag har letat i gömmorna här efter grejorna som du söker efter,
Det finns alltid något mer att göra . Trimchipet jag hade i min 100tq gjorde inte så mycket med toppeffekten, men vridet kom mycket tidigare så den blev mer lättkörd.Visa bilaga 525Visa bilaga 527
Inget direkt nytt här mer än att den funkar bra
Kör den till människobyn nåra gånger veckan typ
Fick shopping frispel igår så jag köpte hem följande
Trimchip
Hårdare Wg-fjädern 1bar
En extra styrbox(ecu) tar ett tag köpt på Ebay Usa
Har bytt chip i styrenheter förr dock ska detta lödas,kommer lämnas till erfaren lödare
Har ev ett gammalt Audi projekt på gång igen 5 cylinder,turbo och quattro....diesel
Tror det är en C4 runt 90