Den ger felkod 819 Open or short to ground High Pressure Switch (G65). Kan man felsöka kompressorn eller magnetkopplingen på ett enkelt sätt?Mest troligt har han ingen felkod, men jag skulle gissa på defekt kompressor alt magnetkoppling till kompressorn.
Ja, jag mätte 12V mellan två hål i kontakten som kommer från själva bilen. Kan man bygla givaren och på så sätt forcera en start av kompressorn?Okay ? konstigt den larmar ändå för givaren som du hade bytt ? kollat kablaget till den ?
Okej. Byglade du kontakten i själva givaren eller kontakten på sladden? Och hade du nollat alla larm i din felsökare?osäker på just den modellen, men jag har själv en a8 och på den byglade jag kontakten till givaren då gick kompressorn igång
Kollade med manometer innan och den visade korrekt mängd, men jag tömde ut lite när jag provade alla luftningsventiler. Men jag kollar igen. Tack!om/när du fått igång kompressorn kolla då medans den går gasmängden så du inte bara har för lite gas
byglade kontakten på kabelnOkej. Byglade du kontakten i själva givaren eller kontakten på sladden? Och hade du nollat alla larm i din felsökare?