12 April 2021 #1 L L.Norling Ny medlem Jag vill ha trådlös applecarplay i min Audi (har Apple i bilen fast med sladd)vilken skulle ni rekommendera finns ju en uppsjö av olika märken?
Jag vill ha trådlös applecarplay i min Audi (har Apple i bilen fast med sladd)vilken skulle ni rekommendera finns ju en uppsjö av olika märken?
13 April 2021 #2 C clabbe Super Moderator Forumpersonal L.Norling sa: Jag vill ha trådlös applecarplay i min Audi (har Apple i bilen fast med sladd)vilken skulle ni rekommendera finns ju en uppsjö av olika märken? Klicka för att se resterande... Jag brukar rekommendera www.eftermontering.se Där kan du garanterat få hjälp med alla möjliga varianter till din bil. /Hälsningar Claes
L.Norling sa: Jag vill ha trådlös applecarplay i min Audi (har Apple i bilen fast med sladd)vilken skulle ni rekommendera finns ju en uppsjö av olika märken? Klicka för att se resterande... Jag brukar rekommendera www.eftermontering.se Där kan du garanterat få hjälp med alla möjliga varianter till din bil. /Hälsningar Claes