Hej.
Glödlampan började blinka. tappar mycket effekt och den pulserar svagt då man gasar hårt.
Kollade felkod och den visade :
P1063:Bränsletryckregleringen övre värde överskridet,
även samma men "ingen kommunikation"
och även ett tredje men " undre värdet överskridet.
Startar om bilen så slocknar lampan men börjar blinka direkt jag gasar lite extra.
Kört så en vecka men nu började motorlampa lysa. samma felkoder, raderade dom.
Dagen efter så är den även ryckig på tomgång, den ändrar 100 varv upp å ner. även tjuvdog 3 gånger medans den stod på tomgång. kollade felkoder igen och nu visar de :
p1573: Ventil vänster för motorlagring avbrott. ( Denna fanns även första gången jag kollade felkoder men hade registrerats ett par månader före bränslefelkoden.
P0501 Hastighetssignal 1 orimlig signal.
vad menas med alla koder? Får ingen klarhet i vad jag ska byta för något för att få till det här!!
Tacksam för hjälp om någon varit med om samma!!
/Mvh
Glödlampan började blinka. tappar mycket effekt och den pulserar svagt då man gasar hårt.
Kollade felkod och den visade :
P1063:Bränsletryckregleringen övre värde överskridet,
även samma men "ingen kommunikation"
och även ett tredje men " undre värdet överskridet.
Startar om bilen så slocknar lampan men börjar blinka direkt jag gasar lite extra.
Kört så en vecka men nu började motorlampa lysa. samma felkoder, raderade dom.
Dagen efter så är den även ryckig på tomgång, den ändrar 100 varv upp å ner. även tjuvdog 3 gånger medans den stod på tomgång. kollade felkoder igen och nu visar de :
p1573: Ventil vänster för motorlagring avbrott. ( Denna fanns även första gången jag kollade felkoder men hade registrerats ett par månader före bränslefelkoden.
P0501 Hastighetssignal 1 orimlig signal.
vad menas med alla koder? Får ingen klarhet i vad jag ska byta för något för att få till det här!!
Tacksam för hjälp om någon varit med om samma!!
/Mvh