30 Juli 2024 #1 F Fredde65 Ny medlem Hej! Ny medlem här. Har nyligen införskaffat mig en A4 B5 2.8 V6. Displayen till klimatkontrollen slocknar ibland. Finns det någon här som har någon kvickfix på hur man kan ordna till den? Tack på förhand
Hej! Ny medlem här. Har nyligen införskaffat mig en A4 B5 2.8 V6. Displayen till klimatkontrollen slocknar ibland. Finns det någon här som har någon kvickfix på hur man kan ordna till den? Tack på förhand
30 Juli 2024 #2 K Killawife Aktiv medlem Byt hela kontrollen. De kostar typ inget, det är enkelt att göra det och den behöver inte kodas.
26 September 2024 #3 F Fredde65 Ny medlem Tack! Köpte en på bildelsbasen och den funkade på allt utom att den slog igång AC:n. Den öppnade något spjäll men kompressorn startade ej.
Tack! Köpte en på bildelsbasen och den funkade på allt utom att den slog igång AC:n. Den öppnade något spjäll men kompressorn startade ej.
26 September 2024 #5 F Fredde65 Ny medlem Oja. Jag har den gamla i nu så jag får AC. Men displayen funkar lite sporadiskt