Hejsan jag har då precis köpt en Audi a6 c5 2.8 från 99 mitt allra största problem är då att larmet går när man låst upp bilen.. Visste om problemet när jag köpte den och när vi kollade på den så var den upplåst o ja tänkte inte mer på de vi körde hem bilen cirka 1h och när vi kom hem kunde ja låsa upp bilen hur mycket som helst utan att larmet gick så dagen efter skulle jag kolla styrservon låser upp bilen sätter in hunden i bilen och öppnar huven står o Pillar på kåpan och ja booom där går larmet och det var nog fan nått av de värsta jag hört låste bilen och sedan låste ja upp igen då försvann de är som att larmet inte hänger med att bilen är upplåst finns de nån som har koll på hur man kan lösa detta problem? Eller är de bara enklast o koppla ur larmet? Hur gör man de isåfall?
Sen har vi även airbag lampan den är väll lite Skitsamma men den lyser när bilen är kall så fort den kommit upp i temp börjar lampan blinka o sen slocknar den under sommaren hade den inte lyst alls (pga varmt) någon som kan ha nån aning?
Sen har vi även airbag lampan den är väll lite Skitsamma men den lyser när bilen är kall så fort den kommit upp i temp börjar lampan blinka o sen slocknar den under sommaren hade den inte lyst alls (pga varmt) någon som kan ha nån aning?