22 Mars 2020 #1 F Fjodor Ny medlem Köpte en gammal A6:a för ca ett år sedan. Nu är det dags för service och jag undrar vad det är för service som är värt att göra på en så gammal bil? Bilen har gått 24000 mil.
Köpte en gammal A6:a för ca ett år sedan. Nu är det dags för service och jag undrar vad det är för service som är värt att göra på en så gammal bil? Bilen har gått 24000 mil.
25 Mars 2020 #2 lsoderlund Medlem Det är väl värt att göra det som serviceintervallet säger bör göras. Gör du servicen själv, så är det absolut inga stora pengar.
Det är väl värt att göra det som serviceintervallet säger bör göras. Gör du servicen själv, så är det absolut inga stora pengar.
25 Mars 2020 #3 Kurtti Super Moderator Forumpersonal Motorolja + filter Bränslefilter Luft+ kupefilter Kostar inte många kr om du gör jobbet själv samt beställer grejerna +oljan från trodo eller autodoc. Har bilen aut låda ? Isf hade då jag gjort ett olje+filterbyte även där.
Motorolja + filter Bränslefilter Luft+ kupefilter Kostar inte många kr om du gör jobbet själv samt beställer grejerna +oljan från trodo eller autodoc. Har bilen aut låda ? Isf hade då jag gjort ett olje+filterbyte även där.