Nja, du lär inte få dit några större skivor med de bromsok som du har. För att lyckas med det krävs det byte av en hel del grejor. Dessutom tror jag knappast att det är tillåtet, din bil är förmodligen helbilsgodkänd, så det innebär att du inte får ändra på saker och ting...Hej! ska byta bromsskivor fram på min A4 Allroad 2014. Sitter idag 320mm skivor. Nån som vet om det funkar att sätta dit 345mm istället för att få ännu lite bättre bromsar??
Mvh Fenix
OK, så kan det nog vara att det inte är tillåtet, tänkte inte på det!!! Får uppgradera till sportbromsar iställetNja, du lär inte få dit några större skivor med de bromsok som du har. För att lyckas med det krävs det byte av en hel del grejor. Dessutom tror jag knappast att det är tillåtet, din bil är förmodligen helbilsgodkänd, så det innebär att du inte får ändra på saker och ting...
/Hälsningar Claes
"Sportbromsar" bättre du köpa en S4 eller RS4 du ska låta bli din bil som den är Original, förstår inte varför du vill ha större bromsar på en vanlig A4 som inte går speciellt fort?OK, så kan det nog vara att det inte är tillåtet, tänkte inte på det!!! Får uppgradera till sportbromsar istället
Tack Claes
ok trevligt kan du berätta vad det är för motor och vad du har gjort med bilen för att uppnå 300+.....Den går fort, har optimerat den 300+
Det är en allroad bensinare med 224 orginal, som är individoptimerad av tmc chiptuning i Eskilstuna.ok trevligt kan du berätta vad det är för motor och vad du har gjort med bilen för att uppnå 300+.....