8 September 2023 #1 K KarlOve Ny medlem Var sitter säkringen till skyltbelysningen ? Ingen ström kommer fram till "kontaktplattorna" Mvh Karl
Var sitter säkringen till skyltbelysningen ? Ingen ström kommer fram till "kontaktplattorna" Mvh Karl
19 September 2023 #2 K Killawife Aktiv medlem Specificera modell då det varierar. Men på första generation 98-03 är det säkring 4. Säkringarna sitter på sidan av instrumentpanelen bakom ett lock. audi a3 8l fuse box number plate light - Google Search
Specificera modell då det varierar. Men på första generation 98-03 är det säkring 4. Säkringarna sitter på sidan av instrumentpanelen bakom ett lock. audi a3 8l fuse box number plate light - Google Search
19 September 2023 #3 K KarlOve Ny medlem Hej och Tack för svar...Sorry, självklart, min A3:a är 2009 årsmodell och ser inte likadant ut tycker jag mig se.
Hej och Tack för svar...Sorry, självklart, min A3:a är 2009 årsmodell och ser inte likadant ut tycker jag mig se.
19 September 2023 #4 C clabbe Super Moderator Forumpersonal Brukar det inte finnas en översikt i instruktionsboken? /Hälsningar Claes
19 September 2023 #5 K KarlOve Ny medlem Just den säkringen verkar dom missat i boken....alla andra finns där men inte den ;(
20 September 2023 #7 K KarlOve Ny medlem Hans 53 sa: Skyltbelysning ligger väl på samma säkring som positionsljus. Klicka för att se resterande... Ska kolla, men det låter väl logiskt Tack
Hans 53 sa: Skyltbelysning ligger väl på samma säkring som positionsljus. Klicka för att se resterande... Ska kolla, men det låter väl logiskt Tack
23 September 2023 #8 Per Administrator Forumpersonal Etikett inuti locket till säkringsboxen kanske? Kan också vara så att skyltbelysningen inte har en dedikerad säkring. Istället kan det vara så att skyltbelysningen är täckt av en säkring som också täcker andra delar av bilen. ref: https://www.audi-sport.net/xf/threads/number-plate-light-fuse-gone.74049/ denna film kanske kan va nått med att kolla igenom
Etikett inuti locket till säkringsboxen kanske? Kan också vara så att skyltbelysningen inte har en dedikerad säkring. Istället kan det vara så att skyltbelysningen är täckt av en säkring som också täcker andra delar av bilen. ref: https://www.audi-sport.net/xf/threads/number-plate-light-fuse-gone.74049/ denna film kanske kan va nått med att kolla igenom