13 November 2024 #1 F FullRulle Ny medlem Jag har ägt denna A5:a sedan ny, och är irriterad på att "varnings pipandet" inte går att permanent koppla ur enligt Audi "Din Bil". Finns det någon här som vet hur man gör? För självklart måste det gå på något sätt!
Jag har ägt denna A5:a sedan ny, och är irriterad på att "varnings pipandet" inte går att permanent koppla ur enligt Audi "Din Bil". Finns det någon här som vet hur man gör? För självklart måste det gå på något sätt!
17 November 2024 #2 Swizz Aktiv medlem Det är en säkerhetsfunktion som ska varna om att dörren är öppen. Går väl att koda bort med typ OBD11 eller VCDS
Det är en säkerhetsfunktion som ska varna om att dörren är öppen. Går väl att koda bort med typ OBD11 eller VCDS
27 November 2024 #3 F FullRulle Ny medlem Swizz sa: Det är en säkerhetsfunktion som ska varna om att dörren är öppen. Går väl att koda bort med typ OBD11 eller VCDS Klicka för att se resterande... Är du säker? Och var hittat man en sådan? Jag är inte så insatt i förkortningarna du nämnde så vill du utveckla det där är du snäll?
Swizz sa: Det är en säkerhetsfunktion som ska varna om att dörren är öppen. Går väl att koda bort med typ OBD11 eller VCDS Klicka för att se resterande... Är du säker? Och var hittat man en sådan? Jag är inte så insatt i förkortningarna du nämnde så vill du utveckla det där är du snäll?